Linedus - Gdocus

Avançant al futur! Gdocus és una plataforma Entorn Virtual d'Aprenentatge basat en Moodle integrat amb les eines de GSuite for Education i Clickedu

Linedus és una assessoria educativa centrada a donar servei als centres educatius.

Entre aquests serveis d'acompanyament al centre educatiu ofereix Gdocus.

Gdocus és un servei virtual d’ensenyament i aprenentatge basat en la plataforma Moodle i integrat completament amb les eines de GSuite for Education (Gmail, Google Calendar, Google Drive, Hangouts Xat, Google Classroom, etc.).

Amb Gdocus assegurem l’accés a continguts digitals i aplicacions elaborades i seleccionades pel professorat.

• El poden utilitzar els professors, que, d’aquesta manera, passen de transmissors a guies, filtren i comparteixen continguts i poden proposar eines d’aprenentatge molt diverses als estudiants.
  • Els alumnes passen d’agents passius a actius, i Gdocus els permet investigar, crear i compartir coneixements.

Amb Gdocus podem crear continguts i itineraris d’aprenentatge personalitzats i, així, convertir l’alumne en el centre de l’aprenentatge. L’eina permet integrar llibres digitals de la majoria d’editorials i aprofitar i integrar eines 2.0 com les xarxes socials, webs, portafolis o aplicacions diverses que ens permetran implementar metodologies actives i diferents com ara la classe invertida (flipped classroom).

També s’integra amb plataformes de gestió de centre com Clickedu, cosa que ens permet vincular les activitats i el registre d’activitats i qualificacions dels alumnes amb les qualificacions de la plataforma de gestió del centre.

Formació de l'equip docent

Com aprenents de per vida (lifelong learners) necessitem pensar en les formes en que gestionem el nostre coneixement i aprenentatge per tenir la capacitat d'evaluar les nostres estratègies amb pensament crític i profund, amb l'objectiu de millorar-les i compartir els nostres progressos amb la resta de la comunitat. Els complexes reptes als que us enfronteu els centres educatius i les empreses exigeixen que no improvisem i tinguem la capacitat de sistematitzar i planificar estratègicament els entorns de gestió del coneixement. Si ho fem, obtindrem major eficacia i aconseguirem els nostres objectius.

Estudi tecnològic

Millorar significativament el sistema propi de gestió del coneixement organitzacional així com establir les bases d'un sistema personal d'aprenentatge per cada alumne i docent és la clau per incrementar el compromís i crear coneixement útil i de qualitat. Una bona eïna que doni suport a un equip format és l'altra cara de l'èxit.

• Implantació de Moodle
  • Integracions (webs, intranet, crm)
  • Disseny i personalització
  • Actualitzacions
  • Gestió acadèmica

Taller de continguts

• Analitzem els objectius pedagògics
  • Proposem un cronograma a partir de la documentació facilitada.
  • Virtualitzem els continguts
  • Implementem els continguts

Promoció Gdocus Fundació Tr@ms

Tarifa especial d'obertura pels centres de la Fundació Tr@ms que vulguin començar a utilitzar Gdocus com a entorn virtual d'aprenentatge als centres educatius. 10% de descompte addicional en la quota d'obertura.

Per més informació no dubteu en contactar amb gerencia@docus.cat

M'interessa l'oferta