Estudi Gràfic Solé

Imatge corporativa, catàleg, fulletó, cartell, anunci, il·lustració, exposició, web, analítica, botiga online, campanyes SEM, xarxes socials, fotografia, vídeo, animació, digitalització...
Amb imaginació i treball les possibilitats són infinites.

Estudi Gràfic Solé

A Estudi Gràfic Solé fa 20 anys que treballem en l'apassionant món del disseny gràfic i la comunicació. Un món on sempre hem buscat l'equilibri entre la creativitat i el rigor per la feina ben feta. Ara que complim 20 anys com a professionals, podem dir que el que més ens satisfà és la confiança que els nostres clients ens dipositen dia rere dia.
Estem col·legiats pel Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, per tal d'oferir als nostres clients la confiança de treballar amb un equip de professionals qualificats. Un dissenyador col·legiat és la garantia que necessiten els clients per saber-se atesos per un professional del disseny gràfic.

Tenim clar que no tots els clients són iguals, ni tenen les mateixes necessitats. Per això, cada projecte el tractem de manera personalitzada. Oferim un ampli ventall de serveis i solucions:

• Disseny d'imatge corporativa, catàlegs, fulletons, cartells, anuncis, il·lustracions, etc.
  • Disseny i desenvolupament de webs i botigues online
  • Webs adaptables a dispositius mòbils
  • Posicionament web
  • Analítica web
  • Publicitat en cercadors
  • Xarxes socials
  • Fotografia
  • Vídeo
Google penalitza les webs que no estan adaptades a dispositius mòbils

Si ets una escola associada a la Fundació Privada Tr@ms adaptem la teva web a dispositius mòbils, amb un 10% de descompte.

M'interessa l'oferta