Caixa d'Enginyers

Serveis i productes financers i asseguradors.

Caixa d'Enginyers és una entitat cooperativa de crèdit que centra els seus esforços en la creació de valor per construir una relació de confiança amb els seus socis, que són, alhora, clients i propietaris. Focalitzant l'atenció en les necessitats de les famílies, els professionals, les institucions i les pimes, el Grup Caixa d’Enginyers aplica criteris de responsabilitat social per consolidar el seu model de Banca Cooperativa Europea.

El Grup Caixa d'Enginyers posa a la teva disposició, en condicions preferents per a socis, productes i serveis financers i asseguradors perquè portis a terme els teus projectes personals i professionals:

SOLUCIONS PROFESSIONALS

FAMÍLIES I PARTICULARS

Si necessites més informació, pots consultar la web de Caixa d'Enginyers, trucar a BancaTELEFÒNICA al 902 300 321 (+34 93 310 26 26), de dilluns a divendres de 8.00 a 21.00 h, o, si ho prefereixes, emplenar aquest formulari perquè els seus professionals contactin amb tu..

Finançament exclusiu per a escoles - Segell d'Innovació

El Segell d'Innovació identifica a les escoles que impulsen la implementació de procediments innovadors a les aules com a mitjà per aconseguir l'excel·lència en tots els àmbits de formació dels alumnes. La Fundació Tr@ms i Caixa d'Enginyers posen a la disposició de les escoles els recursos necessaris per a l'obtenció d'aquest segell.

Distingueixi a la seva escola amb el Segell d'Innovació.

M'interessa l'oferta